top of page
  • תמונת הסופר/תשרה

זוג או פח - קודקוד

עוד משחק ותיק ואהוב אצלינו. אני לא ממש מבינה את השם שלו...לא קליט ולא מייצג... אנחנו קוראים לו חתול שחור, כי הוא האטרקציה במשחק! הבסיס של המשחק מאוד מוכר ממשחקים דומים כמו דאבל - בכל סיבוב מוציאים שני קלפים וצריך לזהות איזה עצם מופיע בשני הקלפים. התוספת החמודה היא שבכל קלף יש תמיד חתול שחור ובחלק מהקלפים החתול הפוך (מופיע עם הגב אלינו) ואז הכללים משתנים- והראשון ששם לב לכך וקורא "חתול הפוך" ותופס מהר את בובת החתול הקטנה זוכה בקלף! זו תוספת שבהחלט שומרת על העירנות במשחק שיכול לעייף די מהר...

ממליצה בגלל: משחק מצחיק, עם קצב משתנה - מהיר ואיטי לסירוגין, מתאים לטווח גילאים רחב ומאתגר גם מבוגרים!

ממליצה פחות: לילדים איטיים מידי או חסרי סבלנות לחליפין, זה יכול לתסכל מידי. גם ילדים עם קשיי שליפה גדולים יתכן ולא יהנו מהמשחק.. ולא להורים תחרותיים! לפעמים צריך לוותר קצת לילדים במשחק!

בפן החינוכי: אנחנו משחקים במשחק הזה מאז שהאמצעית שלי בת 3 והשתמשתי במשחק כדי ללמד אותה מילים חדשות כי יש שם חפצים לא ממש יום יומיים כמו כן ציור, כורסא, ארגז... לבן שלי היו קשיי שליפה והמשחק עזר לו להתאמן בכך (שוב זה תלוי ברמת הקושי) והם תמיד יותר מהירים ממני בזיהוי החתול ההפוך כך שזה תמיד חגיגה לנצח את אמא.

מתאים לגיל: כתוב 5+ אבל אפשר להנות ממנו כבר מגיל 4. תלוי בהתפתחות של הילד ובאוצר המילים שלו וביכולת של ההורה לתת לו לנצח :)



44 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page